دعاوی خانواده و طلاق

یکی از مهمترین ارکان جامعه ، خانواده می باشد که همیشه مورد توجه قانون و شرع بوده و می باشد. استحکام و پویایی مبانی خانواده موجبات پویایی جامعه را فراهم می آورد و از ایجاد معضلات اجتماعی پیشگیری می کند.

بر همین اساس در شرع و به تبع آن قانون در خصوص ازدواج و تشکیل خانواده و وظایف زوجین نسبت به همدیگر و فرزندان احکام و قوانینی وضع گردیده و تمهیداتی جهت جلوگیری از وقوع طلاق و انحلال رابطه و مسایل مربوطه اتخاذ نموده است.

توجه و اهتمام زوجین به وظایف خود در برابر هم و فرزندان باعث حفظ بنیان خانواده می گردد و التزام آن ها به تعهدات قانونی و قراردادی و اخلاقی خود مانع ایجاد اختلاف در روابط فی ما بین می گردد در غیر این صورت بی توجهی به تعهدات و التزامات باعث ایجاد اختلافات در محیط خانه و خانواده می شود.

ادامه اختلافات می تواند به جدایی ختم شود که مقررات متعددی جهت جلوگیری از این اتفاق وضع گردیده است ولی به هر جهت جلوگیری از وقوع طلاق همیشه به صلاح نبوده و با توجه به اینکه لازمه زندگی مشترک علاقه ، عشق متقابل و محبت می باشد ، زوال آن باعث بروز معضلات جدی در روابط طرفین شده و در مواردی ستم به یکی یا هردو بوده که ناگزیر باید به دنبال چاره ای برای آن بود.

در چنین شرایطی مرد می تواند با اراده تمام و اختیار مطلق ، زندگی زناشویی را تمام و باعث جدایی زوجین گردد در مقابل زن از چنین اختیار مطلقی برخوردار نبوده و محدودیت های متعددی پیش رو دارد.

وکیل طلاق و امور خانواده

واضح و مبرهن است انتهای رابطه بین زوجین به طلاق خلاصه نمی شود ، تعهدات مالی و غیر مالی به وجود آمده در طول زندگی مشترک باعث ایجاد اختلافات و طرح دعاوی مختلف از جمله مهریه ، ترک انفاق ، مطالبه نفقه ، حضانت ، اجرت المثل ، استرداد جهیزیه ، الزام به تمکین ، تجویز ازدواج مجدد ، روابط نامشروع ، فسخ نکاح ، طلاق از سوی زن ، طلاق از سوی مرد ، طلاق توافقی می گردد که وجود وکیل پایه یک دادگستری و بهره مندی از وکیل طلاق ، وکیل مهریه و به طور کلی وکیل متخصص در امور خانواده که آشنا به قوانین جاری و رویه های قضائی است بسیار تعیین کننده در حصول به نتیجه مناسب می باشد.

از این رو دفتر حقوقی دادپویش با بهره مندی از وکیل پایه یک دادگستری و وکیل خانواده و وکیل طلاق متخصص در امور خانواده با ارائه خدمات مشاوره آنلاین ، مشاوره حضوری ، مشاوره تلفنی ، مشاوره از طریق واتس آپ شرایطی را فراهم نموده است تا مراجعین حضوری و غیر حضوری از هر طریق ممکن که تمایل داشته باشند سوالات حقوقی را با وکلای پایه یک دادگستری متخصص در امور خانواده و طلاق و …. مطرح و از راهکارهای قانونی و رویه های جاری محاکم دادگستری و غیر دادگستری مطلع شده و با علم و اطلاع از تمامی جوانب امر ، اقدام مقتضی صورت پذیرد.

دفتر حقوقی دادپویش در هر حوزه حقوقی از وکیل متخصص در همان حوزه بهره مند می باشد ، در امور خانواده و طلاق نیز دفتر حقوقی دادپویش از وکیل پایه یک متخصص طلاق و خانواده بهره برده و آماده ارائه خدمت در دعوای خانواده و طلاق به طور کلی امور مربوطه می باشد.

در صورت تمایل به طرح سوال و مشاوره حقوقی با ما در تماس باشید.